Tjörnbron

Jag har fått för mig att jag måste ha med en bild i varje inlägg. Dels tycker jag själv att det gör inläggen och också bloggen trevligare. Dels tar jag förgrymmat mycket kort och det är ju roligt att kunna använda dem. Kvällens bild är från en sen sommarkväll vid Tjörnbron.
Photobucket
Idag har vi tagit det mycket lugnt. Jag började dagen med 55 minuters promenad. Skönt fast jag tyckte mig känna av vaderna. Jag blir tokig om de inte är bra. Skogstokig.

Nu vankas mat och förstås Ingvar Oldsberg i ”Här är ditt liv”. Jag gissar på en stor svensk idrottspersonlighet. Ingemar Stenmark, Tomas Ravelli eller någon i den kalibern.

~ av bredablick på 12 september, 2009.

2 svar to “Tjörnbron”

  1. Helt underbar bild!
    Persbrandt är ju skoj att se han med.. Dyker säkert upp någon idrottspersonlighet i något kommande program i alla fall..:)

  2. Vill bara önska er en skön semester!! ÄR så glad att du är tillbaka!!

    Kram kram kram!

Kommentera

 
