Då så!

Då börjar vi bli klara. Klockan ringer 02.40 i natt och 03.15 möter vi mina föräldrar i mörkret ute på parkeringen för avfärd! Obeskrivligt roligt och spännande. Vädret ser ut att bli kanon. Dåligt i morgon när vi kommer men sedan sol och värme hela veckan. Förra året på Samos spenderades dagarna ungefär så här:
Photobucket
Jag hoppas och tror på en repris i år. Varvat med långa luncher, goda middagar, varma bad med snorkling, utflykter, fotografering, samvaro, frågespelande, promenader etc.

~ av bredablick på 13 september, 2009.

9 svar to “Då så!”

  1. Hoppas ni får en underbar resa!

  2. ÅH! Nu väcktes mitt behov av att åka iväg igen, trots att det bara var en vecka sedan jag kom tillbaka :) Hoppas du får en underbar semester!!!

  3. Hej söt!
    även om jag redan önskat trevlig resa så gör jag det igen!!
    ha det underbart!!:)
    kramar

  4. Åh, nu är ni på väg!! Ha det superbra!!

    KRamen!

  5. Mmmm…hoppas ni får en underbar semester! Strandbilden är verkligen helskön! När du kommer hem så bara måste vi ta den där fotorundan! Tror att det blir fint där nu när höstfärgerna börjar komma så smått :-)
    Kram

  6. Ha en underbar semester söta Malena!!!! Ta hand om varandra och njuuuuuuuuut!

    PUSS!

  7. Åh vad skönt det låter att åka iväg. Hoppas ni har det underbart!!

  8. Sååå glad jag blir av att se att du börjat blogga igen!!!

    Ha nu en riktigt bra semester

    Kramar Bella

  9. Men titta, du är tillbaka! Jag är en av dem som har kikat in här emellanåt! Hoppas ni har en skön semester!
    Kram

Kommentera

 
