Kofta

Vilken bra dag det är här! Jag har varit på Lindex och köpt en jättesnygg kofta. Med 30 % rabatt. När jag kom hem från stan så tog jag tag i mina garderober. Något jag har laddat för länge. Jag har slängt en hel del, hängt om och snyggat till. Nu är jag redo för höstkläder!

Jag har rejäl träningsvärk i benen. Var på gymmet igår och körde ett bra benpass med bl a utfallsgång. En grym övning som tar jättebra. Efter benpasset körde jag 30 minuters backintervall på crosstrainern. Det var riktigt tungt men skönt. Skönt i benen som blev helt slutkörda och skönt att få svettas ordentligt! Nu ska jag ta senaste numret av Fitness Magazine och lägga mig i badet. En bra dag som sagt!

~ av bredablick på 23 september, 2009.

3 svar to “Kofta”

  1. Härligt med träningsvärken, är ju ett riktigt bra tecken på att du har gjort bra ifrån dig på gymmet..:)

    Fitness Magazine och ett bad lät ju heller inte helt fel…

  2. Vill se bild på koftan! Ja, om de efterlyser mig på tv och så där, leta efter mig i en vrå för där lär jag sitta med datorn i knät o buda för fulla muggar… Haha!!

  3. Låter som en toppendag, precis som er resa till Grekland!

Kommentera

 
