Show me heaven

Usch den här veckan ha jag haft mycket huvudvärk/migrän. Känner mig alldeles seg och klen idag. Inte roligt, jag hade planerat för träning idag. Får se om jag piggar på mig om någon timme kanske. I eftermiddag ska killarna i vårt lilla gäng träffas och titta på trav och fotboll. Sedan ska de laga mat som de själva komponerat och därefter får vi tjejer komma till dukat bord. Minst sagt trevligt!

Lämnar er nu med den här gamla godingen!

~ av bredablick på 26 september, 2009.

2 svar to “Show me heaven”

  1. Nostalgi!!!!
    Men låten är ju faktiskt väldigt bra, jag får rysningarnär jag hör den.
    Hoppas din huvudvärk försvinner och att du får en trevlig lördag. Härligt att få sätta sig vid dukat bord =).
    Kram

  2. Var riktigt skönt att kunna genomföra det faktiskt..:)

    Låter som ni hade en trevlig kväll ni också!

Kommentera

 
