Sanningen*10

Idag bör jag blogga om min blogg ska kunna kännas något lite intressant. Dock vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om. Därför blir det 10 sanningar om mig själv (ett inlägg som jag nyligen läste på någon annans mer intressanta blogg).
– Jag tycker riktigt illa om när människor inte håller tider. Jag missar aldrig, ALDRIG, en tid och jag blir ytterst irriterad när folk inte sköter bokade tider.
– Jag har hoppat bungyjump.
– Jag har någon form av mild klaustrofobi (något som verkar bli värre med åren).
– Jag tycker mycket om blodpudding med lingonsylt och ovispad grädde.
– Jag saknar tålamod.
– Jag gråter ofta och lätt. Både av glädje och sorg.
– Jag avskyr att stå i kö. Det kryper i hela mig och jag får verkligen koncentrera mig på att inte fälla spydiga kommentarer om hur folk inte har tagit upp plånboken i tid i en kassakö och liknande.
– Jag blir inte stressad i krislägen utan snarare lugn och metodisk.
– Jag har en dröm om att jobba som polis eller ambulanssjukvårdare.
– Jag åkte aldrig som au-pair till London efter gymnasiet. Jag fegade ur.
– Jag vill gärna vara en tjej som använder handväska. Jag köper då och då snygga handväskor men sedan står jag där i affären med nycklar, mobil, lypsyl, handskar och plånbok i händer och fickor.

~ av bredablick på 27 oktober, 2009.

7 svar to “Sanningen*10”

  1. Åtta av tio = Lina! :-) Gissa vilka två som inte stämmer! :-D

  2. Jag känner igen i stort sett alla, det där med handväska och köer har jag inte riktigt tänkt på…….
    Kram mamma

  3. Intressant…

  4. Helt rätt, jag gillar Inte blodpudding och är höjdrädd som tusan så hoppa från höga höjder? Aldriiig! :-D

    Ha en fin dag!

  5. Kul läsning!

  6. Apropå klaustrofobi, kommer du ihåg en kväll med två tokiga kärr…jag menar tjejer. Ett kommunförråd. Ett långt, orange dräningeringsrör???? Skrattar vid blotta tanken =)
    Känner faktiskt igen en hel del av dina sanningar. Särskilt den första. JAG skulle aldrig komma för sent. Neheejdå! Inte ens i sista minuten. Nixpix. Aldrig. *Fnissar & korsar mina fingrar*
    Jag vet två sanningar till om dig: 1. Du är den mest kvickrädda person jag vet =) Kan vara mycket underhållande för omgivningen. 2: Du är världens goaste!!
    Kram

  7. Kul läsning! Hi hii om vi var vänner skulle du då irritera dig på mig för jag kommer ofta 1 min över. förut alltid i tid men senaste året typ 1-2 min sent! Men jag irrierar mig också på dem som kommer mer än så, ej kul o vänta i 5-15min..

    Ha en bra helg! kul att du börjat blogga igen, hade ju en paus förut.

    KRAM

Kommentera

 
