Loppis

Idag svängde jag förbi Erikshjälpen här i stan. Egentligen måste man vara där vid öppningstiden men jag skulle ändå ut och hämta ett paket så jag svängde förbi. Trots att det var tre timmar sedan anstormningen. Folk köar ca 30 min innan öppning och rusar sedan in på värsta Ullaredsmanér. Hur som helst, jag köpte en tavla och ett vitt fat i pressglas som kommer bli jättefint som ljusfat till jul. Jag hade kunnat visa er bilder men min kamera är på semester i Aten! När jag sedan kom hem blev det träning. Ben på gymmet och det känns redan. I kombination med den träningsvärken jag har i axlar och armar från passet igår så blir det en ond dag i morgon. Ond fast av rätt skäl! Kvällen har avslutats med ytterligare lite shopping, på nätet. Min fina make fyller år nästa vecka och jag har fixat ett par grejer som han kommer bli glad över.
Photobucket
Här är just min fina make och min fina pappa en nästan overklig morgon i Grekland i september. Vår favoritstrand har aldrig varit vackrare och havet aldrig så klart och så stilla. Mina föräldrar säger att baden den morgonen var de bästa baden i deras liv!

~ av bredablick på 28 oktober, 2009.

4 svar to “Loppis”

  1. Kul att du fyndat så bra idag!

    Jag kan verkligen förstå att just det där badet var deras bästa. Helt makalöst vackert!

    Kram

  2. Har du vågat släppa i väg kameran alldeles själv?? ;))

    Du ett sådant bad hade man ju inte tackat nej till! Ser alldeles fantastiskt ut… På måndag åker vi!! *jippie*

    kram

  3. Underbar bild! Så här i höstmörkret ger den en hopp om att ljuset och värmen faktiskt finns nånstans, även om det inte är här just nu ;)

    Kramen!

  4. Wow, vilken underbar bild!! Förstår att det var deras bästa bad, ever :)

    Kul med fynd på erikshjälpen!!

    Ha en skön kväll

    Kramar Bella

Kommentera

 
