Lust

Lusten att fotografera är tillbaka. Det går ju, som det mesta, litegrann i vågor. Just nu är det dock roligt och här kommer två bilder som sammanfattar helgen ganska bra. Höst, utevistelser och syskonbarn.
Photobucket

Photobucket

Nu känner jag mig riktigt ruggig, som om jag håller på att bli sjuk. Joakim är och hämtar pizza. Något vi verkligen inte äter ofta. Därför ska det bli extra gott en sådan här kväll. Vad har du gjort i helgen?

~ av bredablick på 1 november, 2009.

4 svar to “Lust”

  1. Jag har städat och tvättat. Har legat efter med allt eftersom jag har två små nappungar (katter) hemma med allt vad det innebär av nattmål o.s.v. Skönt att de växer upp fort =).
    Ha det gott!
    Kram

  2. Fina bilder, men hjälp vad stora syskonbarnen har blivit!! Föräldrar brukar prata om ”att man ser på barnen vad åren går”. Vi får väl säga att vi ser det på syskonbarnen! Mina två syskonbarn är 11 och 14 år. Shit, jag börjar bli gammal!!

    Jag fick också fram kameran i lördags när solen sken. Ska lägga ut nåt, men har inte kommit till skott ännu…

    Kram

  3. Packat och packat! Nu är nästan köket tomt och idag skall vi till parkvägen och se till att vi för ytor att fylla med våra kartonger! puzz

  4. Underbar bild på änglarna…

Kommentera

 
