Bra motionsvecka

Jag är riktigt nöjd med min motion den här veckan.
Måndag – 30 min jogging varvat med promenad.
Tisdag – spinning, bra pass med bästa Åsa och mycket svett.
Onsdag – morgonpromenad kl 05.10-06. Mörkt men så skönt. Man får verkligen en skön start på dagen!
Torsdag – styrka på gymmet. Axlar, armar och bröst. Ett superpass med några nya övningar, så roligt och träningsvärken är rejäl idag. Efter styrkan blev det 25 min på löpbandet varav 20 min springande utan uppehåll. Inga som helst känningar i vaderna.
Fredag – morgonpromenad, samma tid och samma runda.
I morgon blir det rygg och löpning på gymmet. På söndag blir det vad jag känner för.

Uppdatering:
Lördag – styrka på gymmet, rygg och baksida axlar samt 30 min löpband varav 20 min intervaller.

~ av bredablick på 13 november, 2009.

3 svar to “Bra motionsvecka”

  1. Och jag som tyckte jag varit flitig som hunnit med tre pass på mindre än en vecka…jag är grymt impad.

    Trevlig helg!

    Kram

  2. Gutt

  3. Vad kul att det funkar att springa igen! Hoppas att det håller i sig :) Bra träning i övrigt också!

Kommentera

 
