Morgondopp på Skopelos

Idag har varit en synnerligen effektiv dag, från arla morgon till nu. Mycket att göra på jobbet, löste några grejer och fick några nya. Kom hem och hoppade i träningskläderna och iväg till gymmet. Där blev det 30 min cardio och därefter magträning. Jag tycker det är så tråkigt med magträning men det gick ganska bra idag. Hem och tvätta. Tre maskiner, allt är nu torrt, vikt och inlagt i garderober. Efter det har jag fixat runt här hemma och lagt ut en del saker på Tradera. Nu hoppas jag på många bud!

Vädret är verkligen inte roligt. Regn, blåst och mörker. Här kommer därför en bild på ett morgondopp på Skopelos. Njut och dröm dig bort!
Photobucket

~ av bredablick på 19 november, 2009.

8 svar to “Morgondopp på Skopelos”

  1. Ja, nu skulle man må bra av lite ljusterapi och solsemester!
    Tack för bilden, goa Malena! =)

    Kramen

  2. Förstår dig till fullo att du drömmer dig bort i den där bilden!
    Alldeles underbart ju!!!!!!

    Kramis på dig!

  3. lätt att komma ihåg den morgonen

  4. Mmmmmmm….det ser ljuvligt ut! Håller med Maggan, ljusterapi nu vore nåt! Funderar på solarium, både ljust och varmt… Nu är det i alla fall nästan helg, alltid en liten tröst i höstdepressionens mörker…

  5. Varför har jocke baddräkt!? skämt å sido, jag saknar oxå vår sköna semester hur mycket som helst!!

  6. Mm, vilken underbar bild! Men jag längtar ju efter snö :)

  7. Vilken härlig bild!! Ute regnar det och är becksvart så långtan efter sol och värme är verkligen stor just nu…

    Hoppas du haft en bra helg

    Kramar Bélla

  8. jag drömmer.

Kommentera

 
