Det ska vi fira!

Den 3 december har jag och Joakim varit tillsammans i 5 år. Vi har länge sagt att vi ska fira det och att vi ska göra något. Vi har funderat utan att bestämma något. Vi har dock bestämt att firandet ska ske nu till helgen. Häromdagen sa min make att jag ska vara klar för avfärd på lördag kl 11. Med liten övernattningsväska. Det visar sig att han har bokat hotell i annan stad! Vi ska gå på stan, shoppa och fika och sedan äta ute på grekisk (förstås) restaurang på kvällen.
Photobucket
Han är bra fin min man!!!

~ av bredablick på 23 november, 2009.

10 svar to “Det ska vi fira!”

  1. Grattis Grattis till Er båda!!!!!!!!
    Klart att man måste fira när det är jämt ju!!!!!

    Jag och maken firar 15 år på Nyårsafton så då blir det inte bara den traditionella Festen utan även ett litet firande av oss 2! Hoppas jag….hihi

    Kram till BÅDA!

  2. Åhhhh så härligt!!! Hoppas ni får det riktigt, riktigt mysigt och så vill vi har rapport om er weekend här sen.

    Kram

  3. Åh, vad mysigt det lät. Han är initiativrik, din man :-)
    Hoppas ni får en riktigt trevlig helg <3 <3
    Kraam

  4. Grattis till er! Vad mysigt av din man att fixa övernattning, såå gulligt!

    Svar- jag njuter mest nu innan, det är ju det som är det bästa. Jag tröttnar dock inte redan annandag men efter nyår ska det bort!

    KRAM

  5. Vilket gulligt initiativ av din hubbie! Hoppas ni får en trevlig lördagkväll med mycket mys och god mat.
    Kram kram

  6. Oh så trevligt!! Ha det riktigt bra och grattis till 5-årsdagen!!
    KRAM

  7. Underbart! Ha en härlig helg och njut av ert firande! Grattis!! =)

    Kramen!

  8. Åh så mysigt! Och grattis i förskott :) Hoppas att ni får en superhärlig helg!

  9. Åh vad trevligt o mysigt!! Hoppas ni får det underbart o grattis i förskott!

  10. Grattis på 5-årsdagen…
    :-)

Kommentera

 
