Nu kör vi!

Lådorna med julpynt är hämtade från källaren och jag poppar julmusik från Spotify. Underbart! Jag gillar verkligen inte Mariah Carey men nedanstående sång är, av någon anledning, min favorit i dessa tider. Och inte gör det något att videon är i riktigt snyggt retroformat!

Vilken är din julfavorit i musikvärlden?

~ av bredablick på 24 november, 2009.

6 svar to “Nu kör vi!”

  1. Du e la för go!!!
    Ta det lugnt nu, det är inte lika roligt att ta bort allt efter jul
    kram mamma

  2. Halleljulja!

  3. Visst är det skoj att pynta!!!!
    Vårt kommer fram till helgen då även lite god mat står på menyn! Skoj skoj!

    Oj, favorit jullåt!? Hmmmm, vet inte, så många som är bra ju! Gillar Carey precis som du dock!

    Kramet!

  4. Måste nog bli O Helga natt och Stilla natt, när jag hör dem får jag rysningar. Mysigt med den här tiden innan jul, den är bättre än själva julen på många sätt =).
    Kram

  5. Ja du jag får nog lova att säga ”The Pogues och Kirsty MacColl´s Fairytail of New York”. Kanske ingen klassisk julsång men OH SÅ BRA!!!
    kram

  6. A Christmas Song får det bli för min del!
    Fast alla de traditionella är ju underbara på sitt vis =)
    Kram

Kommentera

 
