100101

Hundratusenetthundraen? Nej tionollettnollett, dvs 1 januari 2010. Då är den vår.
Photobucket

Jag har äntligen varit och tränat idag. Jag har varit förkyld med halsont och hosta ett tag nu men nu känner jag mig pigg och kry igen. Det blev ett lätt pass på gymmet, 3 set vardera på axlar, bröst, triceps och biceps samt 15 min promenad på löpbandet. I morgon ska jag prova att springa lite lugnt, mest för att känna hur vaderna känns. Håll tummarna! Helgen bjuder på festligheter både fredag och lördag men mer om det i ett annat inlägg. Snacka om cliffhanger va…

~ av bredablick på 3 december, 2009.

4 svar to “100101”

  1. Jag vill också ha stuga!!! Om jag försöker riktigt ordentligt tycker jag mig se ”våra öär” ute på sjön…
    Kram

  2. Vad härligt! Den ser ut att ha ett superläge bredvid sjön/havet! Det är bara att gratulera :D

  3. Hittade hit via Bloglovin. Kul läsning och intressant! Jag har också haft problem med mina vader när jag springer, det blir kramp som inte släpper. Fick tips om att gå till en naprapat som masserade, knäckte lite i ryggen och fick en påminnelse om vikten av att dricka vatten och stretcha å äta tillräckligt med vitaminer och mineraler. Efter andra besöktet hos naprapaten var krampen borta!

    Hit in kikar jag gärna igen!

  4. Skönt att du mår bättre!

    Kram

Kommentera

 
