Annandag jul

Jag sitter och tittar på Nyhetsmorgon på tv 4 som idag ägnas åt tsunamin. Alla mina tankar går idag till alla dem som omkom i tragedin och till alla de som överlevde. Alla mina tankar.
Photobucket

~ av bredablick på 26 december, 2009.

2 svar to “Annandag jul”

  1. Usch ja, jag tänker på min lilla kusin Fidde som var där det året med sin flickvän! De klarade ju sig som tur var….tänk att hon var gravid då utan att veta om det!

    Puss på dig och god fortsättning!

  2. Ja fy sjutton vad otäckt det var…. Kan knappt fatta de människor som överlevde men förlorade sina familjemedlemmar/vänner… hur de överlever dom?!

Kommentera

 
