Summering och punkt

Så är då 2009 snart till ända. Ett jobbigt år på vissa vis och ett bra år på andra vis. Myntet har ju liksom alltid två sidor. jag ser fram emot 2010 och nya utmaningar, främst i form av stugliv.
– ”I helgen ska vi till stugan, ska vi köpa den här till stugan, ska ni komma ut till stugan och dricka lite kaffe”.

Jag summerar också den här bloggens liv och leverne och konstaterar att nu blir det punkt. Punkt slut. Jag var inne på det redan tidigare i höstas. Och som 2009 slutar så får bredablick sluta. Kanske kommer jag tillbaka? I så fall blir det i form av Malenamotionerar eller InredningmedMalena eller Malenaleverstugliv. Vi får väl se… Gott slut och framför allt Gott Nytt År!

~ av bredablick på 30 december, 2009.

17 svar to “Summering och punkt”

  1. Vad tråkigt att du slutar.. Jag hoppas du dyker upp under någon annan form igen i alla fall.

    Ett Gott Nytt År till dig med och hoppas allt med stugan går bra! Jag hoppas att få läsa om det någon gång..;)

  2. Eftersom du är min dotter så har ju jag förmånen att få veta vad som händer i ditt liv med eller utan blogg.
    Men alla andra är det ju tråkigt för……kan du inte ha någon typ av kvartalsberättelse eller något liknande??
    Gott Nytt År min vackra dotter, krama om snyggingen du är gift med!

  3. Got nytt år! synd att du försvinner från cyberspace.

  4. Ha ett underbart 2010 och jag hoppas du kommer tillbaka med nya krafter Om lusten kommer tillbaka!

    Kramar i massor!

  5. Gott Nytt på er!!
    Jag tror du kommer tillbaka på ett eller annat sätt, man kan liksom inte hålla sig borta….. Njut av stuglivet och livet med Jocke!!

  6. Jag kommer gärna på kaffe i stugan!! Synd att du slutar blogga men vi ses ju IRL…
    GOTT NYTT ÅR!

  7. Jag kommer sakna att läsa här, men jag önskar dig ett mycket Gott Nytt År, och hoppas att stuglivet och 2010 blir allt du önskat och mycket mer!

    Kramen!

  8. Gott Nytt syrran!

    Gör det som känns rätt…

  9. Vad synd. Men jag hoppas att du kommer tillbaka när det känns bra, ser fram emot att få läsa lite om din inredning, motion och stugliv :)
    Önskar er ett Gott Nytt År.

  10. Jag kommer att sakna dig. Lova att berätta om du dyker upp i en ny form någonstans.

    Stor kram och gott nytt år!

  11. Gott nytt på er!!!
    Ser fram emot malenaleverstugliv ;)

  12. Synd att du sätter punkt, men hoppas att du dyker upp på ett eller annat sätt…
    :-)
    Got nytt år och ta hand om dig och maken…
    kramiz

  13. Gott nytt och jag instämmer med de andra….synd att du slutar, tur att vi ses ändå! kommer gärna på stugkaffe, det vet du!
    puzz

  14. Åå, jag vill gärna att du kommer tillbaka i någon form. Stugliv t ex! Eftersom jag själv har en stuga så vore det underbart att få läsa om eran!

    Kram och ha det så bra!

  15. Håller med de andra, läser gärna om stugliv senare!
    Vi har ju provat på stugliv ett tag nu och är fortfarande supernöjda. Som sagt: Det bästa vi har gjort!

    Kika gärna in hos mig/oss någongång och lämna en liten rapport!
    Ha det gott!

  16. Ledsamt det här, men som jag (och flera andra) sa sist så ska man följa sitt hjärta! Dock hoppas jag på både Malenaleverstugliv och Malenainreder!

    Kram kram kram!

  17. Hej!
    Nu är våren på ingång, det är underbart väder ute idag!! Nu är det snart dags för den där ”stug-liv”-bloggen :-)
    Kram

Kommentera

 
